Wyjątkowość radia

Wyjątkowość radia

Od kilkudziesięciu lat jest jednym z najpopularniejszych mediów o wysokim, stabilnym zasięgu.

Wyjątkowość radia

Tanio i szybko buduje zasięg i efektywną częstotliwość kampanii Klienta.

Wyjątkowość radia

Umożliwia precyzyjne targetowanie pod względem demograficznym.

Wyjątkowość radia

Jest w stanie dotrzeć do słuchacza tuż przed planowanymi zakupami.

Wyjątkowość radia

Elastyczne i szybko reaguje na zmiany (również zmiany w kampaniach Klienta).

Wyjątkowość radia

Jest najbardziej zaufanym medium.

Wyjątkowość radia

Dobrze tolerowana reklama – słuchacze nie przełączają stacji w czasie bloków reklamowych.

Wyjątkowość radia

Jest prawdziwie mobilnym medium (dostępne zarówno przez FM jak i www i aplikacje mobilne).

Wyjątkowość radia

Jest ze słuchaczami przez cały dzień: w domu, pracy i w podróży.