Podcast Custom Shop

Rosnący rynek audycji on-demand oraz związane z tym wzrostem wzmożone zainteresowanie marketerów skłoniło nas do wprowadzenia do oferty Tandem Audio Broker także usług pośrednictwa dla komunikacji reklamowej osadzonej w audycjach podcasterów niezależnych (tj. tych twórców, którzy sami są swoimi wydawcami). Proponowane przez nas usługi obejmują najróżniejsze formaty współpracy, a wśród nich partnerstwa odcinków lub całych cyklów, a także lokowania marki i produktu.

Na podstawie briefu klienta tworzymy oferty – zasięgowe, tematyczne, hybrydowe, a następnie opiekujemy się całością procesu, zarówno merytorycznie, jak i formalnie, zabezpieczając kontrakt odpowiednimi umowami z podcasterami.

Nasze oferty zawsze posiadają spójną koncepcję dla całej kampanii podcastowej, duży akcent kładziemy na dobór proponowanych tytułów oraz skuteczność zastosowanych rozwiązań komunikacyjnych dla marki. Wspierają nas w tym dane uzyskane z naszego dorocznego badania „Słuchacz podcastów w Polsce”, dzięki którym uzyskujemy wiedzę na temat konsumpcji medium w zróżnicowanych grupach docelowych oraz które pozwalają wyciągać wnioski na potrzeby planowanych konceptów i rekomendacji efektywnych ekspozycji brandu.

Obecnie pozostajemy w kontakcie z niemal 200 podcasterami, znamy prowadzone przez nich cykle, treści które dostarczają oraz liczby związane z ich audytoriami – oczywiście stale poszerzamy tę bazę.

W Podcast Custom Shopie przygotowujemy także od A do Ż oferty tzw. branded podcasts, czyli podcastów należących do marek. Zajmujemy się wszystkim: począwszy od zasadnego i dystynktywnego pomysłu kreatywnego (i uwaga: wcale nie faworyzujemy tu wywiadów), przez dobór głosów, scenariusze, nagrania, postprodukcję aż po dystrybucję plików emisyjnych Twojego własnego podcastu.